15 Kwietnia 2021

Jak prowadzić skuteczny marketing hotelu?

Branżę hotelarską cechuje duża konkurencja, która z dnia na dzień rośnie w siłę. Na popularnych portalach służących do rezerwowania pobytu (np. Airbnb) wyróżnienie marki na tle innych jest ogromnym wyzwaniem, nawet dla doświadczonych marketingowców. Dowiedz się, w jaki sposób powinieneś przygotować się do promowania swojego biznesu w internecie.

Co wyróżnia mój hotel?

Zanim rozpoczniemy jakiekolwiek działania marketingowe, zastanówmy się, co jest białym krukiem, czyli jaką unikatową cechę posiada Twój biznes. Może jesteś jedynym hotelem w okolicy, który posiada w swojej ofercie usługi luksusowe? Warto wyróżnić kilka cech, które charakteryzują Twój biznes, np. wysoki standard czy oferta SPA. To właśnie te cechy będą stanowić podstawę reklamy w mediach społecznościowych czy platformach typu Booking.com. Nie zapominajmy także o grupie docelowej, do której kierowana jest Twoja oferta. Stworzenie dobrego, dostosowanego do odbiorcy wizerunku firmy w internecie jest gwarancją sukcesu.

Jakie narzędzia marketingowe wykorzystujemy?

Dzięki zgromadzonemu doświadczeniu możemy zaproponować Ci reklamę szytą na miarę Twojego sukcesu. Technologie, które proponujemy podczas przedstawiania planu marketingowego, zawsze dostosowane są do Twoich potrzeb i celów. Ponieważ turyści często korzystają z wyszukiwarek, na pewno zaproponujemy Ci stworzenie wizytówki w Google Moja Firma oraz skorzystania z narzędzi Google Ads, dzięki którym np. wypozycjonujemy Twoją stroną internetową. Stworzymy wizytówki Twojego hotelu na portalach takich jak TripAdvisor, czy Booking.

W branży usługowej, szczególnie w hotelarstwie, klienci zwracają szczególną uwagę na opinie innych ludzi. Zadbamy o to, by zaopatrzyć Twoją firmę w elementy tzw. social proof, czyli recenzje gości oraz certyfikaty wydawane np. przez popularne portale branżowe. Nie będziesz musiał martwić się o media społecznościowe oraz treści pod SEO, czy prowadzenie profili na mediach społecznościowych - o wszystko zadbają nasi specjaliści. Zainteresowany ofertą?

Współpracujmy!

Naszą współpracę rozpoczniemy od określenia Twoich celów i pomysłów na kampanię wizerunkową, Dzięki ścisłej kooperacji, stworzymy fundament kampanii oraz ścieżkę jej rozwoju. Określimy odbiorców reklamy oraz zastanowimy się nad wyróżnikami. Przedstawimy Ci pomysły grafik na reklamy, a także plan kampanii marketingowej. W kolejnym kroku stworzymy lub rozbudujemy wszystkie niezbędne do komunikacji z klientem i rezerwowania noclegów narzędzia: nowoczesną stronę internetową, system rezerwacyjny, profile w mediach społecznościowych, portalach oraz wyszukiwarkach. Na bieżąco będziemy analizować przebieg kampanii marketingowej. Oferujemy także opiekę marketingową - w dowolnym momencie będziesz mógł skontaktować się z opiekunem i otrzymać wszelkie informacje.